Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Червень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Наше опитування
Як на Вашу думку, чи потрібний науково-технічний напрям сучасним дітям (учням)?
Всього відповідей: 22
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz
  • Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0
    П`ятниця, 19.04.2024, 02:22
    Вітаю Вас Гість | RSS
    Головна | Реєстрація | Вхід
    ШЕПЕТІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ
    Головна » 2021 » Червень » 1 » УРЯДОВА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» 15-47
    15:05
    УРЯДОВА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» 15-47

    УРЯДОВА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» 15-47 

    працює цілодобово

    Дзвінки є безкоштовними зі стаціонарних та мобільних телефонів, анонімними та конфіденційними.

    На «гарячій» лінії:

    - надаються інформаційні, психологічні та юридичні консультації чоловікам та жінкам, які постраждали від домашнього насильства, насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей, або з питань загрози вчинення такого насильства;

    - надається психологічна допомоги потерпілим від домашнього насильства жінкам, чоловікам, дітям.

    Механізм звернення на гарячу лінію для жертв домашнього насильства 15-47 передбачає, що до постраждалих можуть виїхати відповідні мобільні бригади, відбувається верифікація проблематики і визначається механізм подальших дій. Про це повідомив заступник Міністра соціальної політики з питань європейської інтеграції Сергій Ніжинський.

    ”Оператор кол-центру не просто фіксує звернення чи переадресовує його до відповідних компетентних відомств, а й в онлайн-режимі може надавати психологічну допомогу потерпілим від насильства. Тобто у разі потреби людина отримає практичну інформацію, що робити і куди звертатись при виявленні загрози чи проблеми”, - зазначив Сергій Ніжинський.

    Створення гарячої лінії на базі Урядового контактного центру – було реальною потребою для Мінсоцполітики як координатора у цій справі, наголосив він: “Ми – не правоохоронний орган, наша тема – це надання допомоги, й зокрема соціальної. Людина може не телефонувати в поліцію, але до нас вона може звернутися і ми їй допоможемо, тож створення гарячої лінії було на часі”.

    Переглядів: 213 | Додав: ЦНТТУМ | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Ім`я *:
    Email *:
    Код *:
    Шепетівський центр науково-технічної творчості учнівської молоді © 2024
    Створити безкоштовний сайт на uCoz