УРЯДОВА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» 15-47
працює цілодобово
Дзвінки є безкоштовними зі стаціонарних та мобільних телефонів, анонімними та конфіденційними.
На «гарячій» лінії:
- надаються інформаційні, психологічні та юридичні консультації чоловікам та жінкам, які постраждали від домашнього насильства, насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей, або з питань загрози вчинення такого насильства;
- надається психологічна допомоги потерпілим від домашнього насильства жінкам, чоловікам, дітям.
Механізм звернення на гарячу лінію для жертв домашнього насильства 15-47 передбачає, що до постраждалих можуть виїхати відповідні мобільні бригади, відбувається верифікація проблематики і визначається механізм подальших дій. Про це повідомив заступник Міністра соціальної політики з питань європейської інтеграції Сергій Ніжинський.
”Оператор кол-центру не просто фіксує звернення чи переадресовує його до відповідних компетентних відомств, а й в онлайн-режимі може надавати психологічну допомогу потерпілим від насильства. Тобто у разі потреби людина отримає практичну інформацію, що робити і куди звертатись при виявленні загрози чи проблеми”, - зазначив Сергій Ніжинський.
Створення гарячої лінії на базі Урядового контактного центру – було реальною потребою для Мінсоцполітики як координатора у цій справі, наголосив він: “Ми – не правоохоронний орган, наша тема – це надання допомоги, й зокрема соціальної. Людина може не телефонувати в поліцію, але до нас вона може звернутися і ми їй допоможемо, тож створення гарячої лінії було на часі”.
|